TALIAN KECEMASAN 03-2687 5181 / TALIAN AM 03-2687 5000 info@pusrawi.com.my

Piagam Pelanggan

Info Pelanggan

Piagam Pelanggan

Hospital PUSRAWI mengiktiraf bahawa semua pelanggan berhak untuk menerima rawatan, perawatan dan layanan yang baik. Justeru itu, kami berjanji dengan izin Allah S.W.T bahawa:-

  • HAK MENDAPAT RAWATAN YANG CEPAT, TEPAT & SELAMAT SECARA BERPERIKEMANUSIAAN
  • HAK MEMILIH RAWATAN (DOKTOR)
  • HAK MENDAPAT MAKLUMAT TENTANG KEPUTUSAN SIASATAN & PEMERIKSAAN
  • HAK MENDAPAT PENERANGAN, MEMILIH ATAU MENOLAK RAWATAN TERTENTU
  • HAK MENDAPAT RAWATAN DALAM PERSEKITARAN YANG SIHAT & SELAMAT
  • HAK MENDAPAT ANGGARAN MENGENAI BAYARAN RAWATAN
  • HAK MENDAPAT MAKLUMBALAS MENGENAI KETIDAKPUASAN LAYANAN
  • HAK KEPADA MAKLUMAN / PEMBELAJARAN KESIHATAN

Hak Pesakit Dan Keluarga

Tanggungjawab Pesakit

Carta Aliran Pengurusan Aduan

Pautan

Open chat
Perlukan bantuan?
Salam, bagaimana boleh kami bantu?